Kun salg til medlemmer af IFKL/SAS.
Alle kan blive medlem, enten privat eller via sin arbejdsplads.
Du kan blive medlem her

Du bekræfter hermed, at du er over 18 år og myndig.
Vi følger lovgivningen om salg af tobak og alkohol.

Kundeservice:
IFKL - Indkøbsforeningen Københavns Lufthavne &
SAS Personaleindkøbsring F.m.b.A
Magle Alle 3, 2770 Kastrup
Tlf. 3251 2986
email: info@ifkl.dk
Åbent mandag - fredag kl. 10-17.
Cvr. 1277 1207

IFKL Catering:
IFKL Catering leverer mad 3 gange om dagen, alle ugens dage, til firmaers pauserum.
Dit firma skal have en aftale om levering med IFKL.
IFKL Catering trækker hele dit ordrebeløb med det samme, selv om du
har bestilt til flere dage på samme ordre.
Du kan ikke returnere leveret mad, på grund af fødevaresikkerhed.
Forsvunden mad fra dit/jeres pauserum, har IFKL intet ansvar for.
Vi forbeholder os ret til ikke at levere, hvis:
Varen er udsolgt.
Varen kan ikke komme på køl i dit/jeres pauserum.
Det er en af vores få lukkedage.
Afbestilling: Du kan p.t. ikke afbestille.

Valuta:
Alle priser er angivet i danske kroner inkl. moms og afgifter.

Levering:
Du kan vælge at afhente i vores IFKL-Shop uden omkostning.
Du kan vælge forsendelse med Postnord til dit hjem eller nærmeste udleveringsted.
Dette gælder uanset hvor mange varer du bestiller.
Dette gælder selvfølgelig ikke IFKL Catering.
Kontakt os for forsendelse til udlandet.

Betaling:
Ved betaling fremgår det, hvilke måder man kan betale på.
Efter gældende regler for betalingskort på Internettet, trækker vi først pengene på din konto,
når vi sender din ordre. Dette gælder selvfølgelig ikke IFKL Catering.
Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved bestillingen.
Ved netbankbetalinger overføres pengene med det samme.

Bankoplysninger:
AL Bank, Reg.nr. 5324
Kontonr. 00 00 24 60 43
IBAN kontonummer: DK0253240000246043
BIC (SWIFT-adresse) ALBADKKK

Abonnementsbetaling
Du kan vælge at betale via abonnementsbetaling i nogen tilfælde.
Lige nu er det kun tilgængeligt for erhverv.
Betaling bliver trukket ved indgåelse af aftalen, ved aktivt valg, via Epay.
Som standard bliver abonnementet fornyet, hver 30.dag. Andet kan aftales.
Du modtager kvittering fra Epay ved betaling og du modtager faktura fra IFKL/SAS,
på mail eller pr. brev, ved hvert abonnementstræk.
Hvis betaling bliver afvist lukkes abonnementet. Du vil dog blive kontaktet.
Du hæfter ikke ved afvisning af betaling.
Hvis du skifter betalingskort kan abonnement genoptages.
Du kan altid stoppe abonnementet. Evt. ubrugte dage i dit abonnement, bliver dog
ikke refunderet. Du kan sagtens have flere abonnementer kørende, på samme tid.
IFKL/SAS har ikke adgang til dine kortoplysninger.

Fortrydelsesret:
I følge nye EU-regler, som trådte i kraft 13/6-2014, skal du varsle os om, at du ønsker at returnere en vare. Det skal ske senest 14 dage efter, du har modtaget varen.
Herefter skal du hurtigst muligt - senest 14 dage efter - sørge for, at varen er retur hos.
Dette gælder selvfølgelig ikke IFKL Catering.

Prøv varen hjemme i din stue:
Du har naturligvis lov til at prøve varerne hjemme i din stue, men lad alle hængemærker mv. sidde på, Varer, der har kropslugt, er slidt eller ødelagt, refunderes ikke til fuld pris. Varer, der har været vasket, tages ikke retur, da varens vandtæthed kan ødelægges ved forkert vask.
Dette gælder selvfølgelig ikke IFKL Catering.

Returemballage, returfragt, gebyrer mv.:
Gem den emballage, du modtager dine varer i, til du er sikker på, du ønsker at beholde varerne. IFKL/SAS refunderer ikke de omkostninger, du måtte have til returemballage, når du vælger at returnere en vare. Vi refunderer heller ikke returfragt og evt. gebyrer du måtte have haft til bank, kreditkort eller betalingssystem, da du betalte ordren.
Vær opmærksom på at hvis du betaler med kort, så betaler du selv det gebyr der må være i forbindelse med transaktionen, når du handler i e-shoppen.

Du har ansvaret for returvaren:
Vær opmærksom på, at med de nye regler er det er dig, der har ansvaret for returvaren, indtil den er i vores varetægt igen. Pak derfor varen forsvarligt ind, og brug et anerkendt transportfirma. Husk at få en kvittering ved afsendelsen, så pakken er forsikret under transporten. Pakken skal sendes retur som pakke, da du ellers ikke er forsikret.
Vær desuden opmærksom på, at du skal returnere varen i ubrugt og ubeskadiget stand for at få alle dine penge retur. Det vil bl.a. sige:
- at varerne skal pakkes forsvarligt ind i bobleplast og emballage tilsvarende den, du modtog pakken i
- at varerne ikke må være taget i brug
- at varerne skal returneres i originale poser, æsker mv.
- at varerne skal returneres med alle hængemærker og evt. reparations- og vedligeholdelsessæt
- at der ikke må skrives på, tilføjes eller fjernes klistermærker fra støvler, poser, æsker mv.
- at skotøjsæsker betragtes som en del af varen, når du køber gummistøvler, waders mv. De skal derfor også være intakte og må aldrig bruges som returemballage.

Retur efter ibrugtagning:
Ifølge nye EU-regler, som trådte i kraft pr. 13/6-2014, har du lov til at returnere en vare, efter du har taget den i brug. Det er dog forretningens (i dette tilfælde IFKL) vurdering ud fra varens stand ved modtagelsen,
hvor stor en del af varens oprindelige salgspris, vi vil refundere. Da IFKL ikke sælger brugte varer, vil varer, som bærer præg af at være taget i brug, blive sat til en meget ringe værdi.
Lægger du hertil, at du selv skal betale returomkostningerne mv., vil du ofte være bedre stillet, hvis du sælger den brugte vare til anden side.
Benytter du dig af fortrydelsesretten, vil du få dine penge tilbage, hurtigst muligt efter at vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til betingelserne for fortrydelsesretten.
Pengene tilbagebetales via bankoverførsel. Derfor skal du oplyse os din banks navn, registreringsnummer, samt kontonummer.

Reklamationsbehandling:
Er varen forsinket eller har varen en fejl, kan du klage til os. Du kan finde vores kontaktoplysninger på denne hjemmeside. Det er en forudsætning, at fejlen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet, eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført fejlen. Klager over fejl ved varen skal ske indenfor rimelig tid, efter at du har opdaget fejlen.
Du kan klage skriftligt eller mundtligt.
Som forbruger har man 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller med afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget.
Hvis IFKL/SAS modtager en klage over en vare, behandles klagen hurtigst muligt.
IFKL/SAS vil straks tage stilling til, om varen skal repareres, ombyttes, eller om der skal gives et prisnedslag.

GDPR (General Data Protection Regulation)
IFKL/SAS opfylder de nye skærpede krav, om beskyttelse af data, der træder/trådte i kraft pr. 25. maj 2018.
Vores medlemsbase indeholder følgende om dig:
Navn-adresse-postnr.-by-mobil-email-evt.personalenr. som tolkes som "persondata". Vi gemmer selvfølgelig dine transaktioner, du har lavet hos os.
Vi har en fysisk server på Magle Alle, en azureløsning i skyen - beskyttet af Microsoft og en backup, der via sikret linie bliver kørt, hver nat, til en sikker lokation.
Vi har procedure for adgang for vores medarbejderes adgang til dataen.
Vi giver ikke vores data til 3. part uden at have en skriftlig Non Disclosure Agreement og aldrig til 3. parts kommercielle brug. 3. part, der kommer i kontakt med vores
data, kan være: Microsoft Azure, vores programør Thomas i Køge, vores tekniske firma på benzintankene Tokheim, NETS og Bambora til kontingentopkrævning, Arbejdernes Landsbank og
Danske Bank til dine indbetalinger til os, Pakkelabels.dk og PostNord til at sende pakker og breve til dig og evt. firma der producerer medlemskort for os.
Undtagelser: Hvis du er Firmamedlem, altså hvor din arbejdsplads betaler dit medlemskab for dig, sender vi selvfølgelig fx opdaterede lister frem og tilbage.
Undtagelser: Hvis du er i en gruppe, der giver rabat, hvis du er medlem hos, skal vi jo kunne tjekke om alle i gruppen nu også er medlem. Det kan være Fitness.dk, Købstædernes Forsikring,
Fysiq, Menucard, Hotel Express, TopDanmark, Shell/DCC. Her sender vi opdaterede lister over tilmeldte frem og tilbage.
Vores Nyhedsmailsystem indeholder: Navn og email. Data beskyttes af Mailchimp i skyen. Man skal aktivt til-og afmelde sig. Kun få af vores nøglemedarbejdere har adgang.
Vores tanksystem indeholder: Navn. Hver dag sender vi opdaterede data fra vores server ud til tankene fx nye medlemmer. Det sker gennem sikrede VPN-linier.
Vores ifkl.dk. Indeholder Navn-adresse-postnr.-by-mobil-email(brugernavn)-evt.personalenr. Det kører fra serveren via VPN til Microsoft Azure i skyen.
På ifkl.dk kan du logge ind og rette dine data, slette dine data(udmeldelse), gøre indsigelse mod behandling af dine data, samt eksportere dine data til PDF.
Når du betaler hos ifkl.dk er det via Bambora (tidl. Epay) som indløser. Vi har altså ikke adgang til dine betalingskortoplysninger. Vi har dog adgang til et
administratormodul hos Bambora i skyen. Men vi kan ikke se persondata eller brugbare betalingskortoplysninger.
Vi beskytter data med passende sikkerhedsforanstaltninger (alarmer, låse, kodeord, kryptering, sikre linier, Firewalls, Anti-virus og nøglemedarbejdere)
Vi adviserer myndighederne ved brud på sikkerheden.
Vi indhenter passende samtykke til at behandle data.
Vi har sporbarhed i databehandlingen.
Vi overvåger og kontrollerer løbende data.
Vi har procedurer for behandling af data.
Vi gemmer ikke data på udmeldte medlemmer i mere end 5 år.

Forbehold:
Der tages forbehold for trykfejl, prisændringer og udsolgte varer.

Udmeldelse:
Udmeldelse af IFKL skal ske skriftligt, fx på mail, inden 6. november, for ikke at fortsætte en ny sæson.
Medlemskort SKAL returneres ved endelig afslutning på medlemskabet, ellers påløber gebyr på dkr. 199,-
(gælder ikke bronzemedlemskab, der udløber automatisk efter 12 måneder)
(gælder ikke madmedlemskab, der er gratis)

ZOOLOGISK HAVE
Zoo årskort Voksen - Gælder 1 år fra aktiveringsdato
Vejl. pris kr. 440,00
IFKL: 352,00 kr.
TIVOLI
Sølvkort til Tivoli
Vejl. pris kr. 730,00
TIVOLI
Entrébillet til TIVOLI - Gælder alle dage hele 2018
Vejl. pris kr. 120,00
ZOOLOGISK HAVE
TIVOLI
Årskort til Tivoli
Vejl. pris kr. 380,00
TIVOLI
Guldkort til Tivoli
Vejl. pris kr. 1300,00
TIVOLI
Turpas til TIVOLI - Gælder hele 2018
Vejl. pris kr. 230,00
TIVOLI
Wild Card til Tivoli
Vejl. pris kr. 980,00
ZOOLOGISK HAVE
Zoo årskort Pensionist - Gælder 1 år fra aktiveringsdato
Vejl. pris kr. 360,00
IFKL: 288,00 kr.