Bibi Juul-HansenFormand i bestyrelsen
SAS
|
|
Henning AistrupNæstformand i bestyrelsen |
|
Henrik HaarsløvBestyrelsesmedlem |
|
Jan MadsenBestyrelsesmedlem |
|
Michael WarnerBestyrelsesmedlem |
Referat af generalforsamling nr. 49.
17.Maj 2022 Kl.17 på Magle Alle 3.
Ordinær generalforsamling.
Deltagere:
Poul W. Steffensen (formand)
Bibi Juul-Hansen (næstformand)
Henning Aistrup
Jan Madsen
Henrik Haarsløv (ikke tilstede)
Personale: Flemming, Viggo, Michael, Gert og Karsten
Formanden bød velkommen.
Til dirigent og referent valgtes Viggo.
Formanden forelægger årstalen, der godkendes.
Flemming gennemgår årsregnskabet for 2021, der godkendes.
Kontingentet fastholdes på nuværende, men kan ændres i løbet af året.
Budget for næste år fremlægges, hvor ansættelse af mere personale er indregnet. Godkendt.
Valg til bestyrelsen.
Formanden fratræder på grund af pension.
Bibi vælges som ny formand.
Henning vælges til næstformand
Vores nuværende revisionsfirma, genvælges for 1.år.
Der var ikke indkommet forslag fra medlemmerne.
Eventuelt.
Formanden takker for et godt møde, og dirigenten takker for god ro og orden.
Mødet slut kl.18,30.
---
Generalforsamling den 4. juni 2021
Deltagere: |
|
Poul W. Steffensen |
Bestyrelsesformand PWS |
Jan Madsen |
Bestyrelsesmedlem JMA |
Henrik Haarsløv |
Bestyrelsesmedlem HHA fraværende |
Bibi Juul-Hansen |
Næstformand BJH |
Viggo Lykke |
Referent VLY |
Henning Aistrup |
Bestyrelsesmedlem HAI |
Dagsorden:
Formandens beretning godkendes
Regnskabet bliver godkendt.
Der er ikke indkommet forslag fra bestyrelse, eller medlemmer.
Formanden takker for den gode indsats i det forløbne år, samt for god ro og orden.
Derefter var der spisning for de ansatte – bestyrelses – og æresmedlemmer.
Referat fra året der gik:
Vi køber 2 nye trailere, og 2 gamle trailere sælges.
Nyt vindue opsat på 1.sal mod gården, nyt vindue og dør opsættes mod bagsiden, til terrassen.
Hertz vil gerne tanke hos os.
Vi er til møde med CPH, om madprojektet.
Vi køber en cateringbil, som skal køre mad i CPH.
IFKL fylder 45 år, den 17 sept.
SAS rejseklub flytter ind i vores butikslokale.
I oktober starter vi madlevering 3 gange om dagen i CPH.
Fødevarestyrelsen på besøg = alt ok.
Flemming underskriver ny og bedre aftale med Shell.
Arbejdet på førstesalen skrider planmæssigt frem.
Maglebytanken startede den 17. dec. 1978, og har dermed 40 års jubilæum.
Indvielsen af den istandsatte 1. sal foretages den 21. december.
Madprojektet er ikke rentabelt mere og lukkes.
Skulle det fortsætte skulle vi have et godkendt industrikøkken.
Det bevirker at 4 medarbejdere desværre opsiges.
Der købes stole-borde-porcelæn m.m. til 1. salen så der kan modtages op til 50 gæster.
Cateringvognen omregistreres så vi kan udleje den.
2 opsagte medarbejdere genantages til 1. sals projektet, samt brændstofprojekt.
Udlejning af 1. salen tager fart. Barnedåb-fødselsdage- og firmamøder er allerede afholdt.
Udlejningsbilen er også ude at køre.
Vi fik prøvet nogen ting af i 2018. Kun Cateringen lykkedes ikke. Det beklager vi meget.
Fremtiden ser dog lys ud og vi glæder os til flere nye aktiviteter.
Derfor vil jeg på bestyrelsens vegne, gerne takke de ansatte for deres indsats i 2018. Tak.
IFKL/SAS
1. Poul Steffensen byder velkommen til de fremmødte.
2. Viggo vælges til dirigent og mødesekretær.
3. Poul Steffensen oplæser årsberetningen. (Se denne som tillæg).
Bibi spørger til GPDR.? Flemming svarede at vi mener at leve op til kravene.
Der bliver spurgt til sponsorstøtte fra IFKL/SAS. Hvor vi har støtte LIF's 7 mands turnering igen i år, samt en forening for forsvundne personer, samt et bowlinghold.
Formandens beretning bliver godkendt.
4. FLY fremlægger regnskabet, som er kommet med et tilfredsstillende resultat. Regnskabet bliver godkendt.
5. Kontingentet fastholdes på de nuværende kr.199.00 + kr. 50,00 i oprettelse.
6. Budget for 2018 vedtages af forsamlingen.
7. Formand Poul Steffensen bliver genvalgt. 2 bestyrelsespladser er ubesatte.
8. Revisionsfirmaer bliver genvalgt.
9. Indkomne forslag. Der er ikke indkommet forslag fra bestyrelse, eller medlemmer.
10. Flemming får ordet. Siden fusionen med SAS, har foreningen vækstet betydeligt. Vi har startet bygning af ny 1 sal i den høje bygning, så vi, når det er færdigt, har et lokale på 90 m2, til møder og andet. Vi har startet et Fuel Recycling program med biludlejningsselskaberne. Der er fremsendt forslag til Tårnby kommune, om en 1. sal over butikken. Købstædernes forsikring vil lave en ”guldgruppe” til vore medlemmer. Vi har får et nyt telefonsystem i foreningen. Salgsdirektør Joachim fik ordet, og fortalte om et spændende madprojekt. De ansatte i lufthavnen har meget ringe kantineforhold, og derfor har CPH godkendt, at IFKL/SAS, må levere mad til de ansattes mandskabsrum. Det vil foregå via vor hjemmeside, hvor der kan bestilles færdigretter til næste dag. Et stort antal firmaer har svaret positivt, på vore henvendelser. Dette tiltag kræver speciel tilladelse til os, og de ansatte der skal levere maden i de sikrede områder. Forventet opstart er 1.september, hvis alt kører efter planen.
Formanden takkede for god ro og orden.
Derefter var der spisning med vore æresmedlemmer.
IFKL/SAS
1. Formand Poul Steffensen bød velkommen.
2. Til dirigent og mødesekretær blev Viggo Lykke valgt.
3. Formanden oplæste beretningen for året 2016, og de første 4 måneder af 2017.
Formandens beretning blev godkendt.
4. Regnskab.
Årsregnskabet blev fremlagt af Flemming Lykke.
Efter nogle korte spørgsmål, blev regnskabet godkendt.
5. Kontingent.
Det blev vedtaget, at årskontingentet forsat skulle være kr.199 + kr. 50 ved oprettelse.
6. Budget for år 2017.
Det fremlagte budget blev vedtaget.
7. Valg.
Til ny næstformand blev Bibi Juul-Hansen valgt enstemmigt.
Nyt bestyrelsesmedlem fra SAS er, Jan Madsen.
Marianne Andersen er genvalgt til bestyrelsen.
Revisionsfirmaet blev genvalgt for 1 år.
10. Indkomne forslag.
Joachim fremviste tegninger, drifts og anlægsbudget, for den planlagte vaskehal ved
Indenrigstanken. Vi skal have møde med CPH, den 8 juni med henblik på en kontrakt.
Generalforsamlingen stemte for, at gå videre med projektet.
10. Eventuelt.
Der var intet under dette punkt.
Dirigenten takkede for god ro og orden, og gav ordet til formanden, for afsluttede bemærkninger
Referat af generalforsamling d. 20. maj 2016
Dagsorden:
1. Formanden byder velkommen
2. Udpegning af dirigent og mødesekretær
3. Formandens beretning
4. Forelæggelse af det reviderede regnskab
5. Fastsættelse af medlemskontingentet
6. Forelæggelse af næste års budget til godkendelse
7. Valg af bestyrelse
8. Valg af eksternt registreret revisionsfirma, for 1 år.
9. Indkomne forslag
10. Eventuelt.
1- Formand Poul Mehlkjær afgår og deltager ikke grundet sygdom.
2- Til dirigent og mødesekretær blev Viggo Lykke valgt.
3- I formandens fravær oplæste Birthe Rask Thomsen årets beretning:
Formandsberetningen blev godkendt.
4- Forelæggelse af det reviderede regnskab.
Adm. Dir. Flemming Lykke gennemgik regnskabet side for side, og svarede på spørgsmål.
Regnskabet blev godkendt af forsamlingen.
5- Fastsættelse af medlemskontingent.
Kontingentet er uændret kr. 199 pr. år.
6- Godkendelse af budget for 2016.
Budgettet blev godkendt af bestyrelsen i 2015.
7- Valg af bestyrelse.
Poul W. Steffensen blev valgt som ny formand for 2 år.
Den nye bestyrelse:
Fra SAS: Bibi Juul-Hansen
Fra CPH: Marianne Andersen og Henrik Haarsløv.
Frem til næste generalforsamling, vil bestyrelsen arbejde på, at bestyrelsen skal op på
2 SAS og 5 CPH medlemmer som skrevet i vedtægterne.
8- Valg af eksternt registreret revisionsfirma.
Firmaet blev genvalgt, men bedes gøre plads til bestyrelsens underskrifter på årsregnskabet.
9- Indkomne forslag.
Bestyrelsen har ikke modtaget forslag.
10- Eventuelt.
Flemming fortalte om udbygningsplaner i de eksisterende bygninger, til butikken med showroom, og gl. køkken kan laves til kontor, for små penge og i tempi.
Dirigenten takkede for god ro og orden.
Da det her på siden er muligt at købe alkohol, skal du være fyldt 18 år for at handle.